השר גלעד ארדן: "אצביע בממשלה נגד הקיצוץ הרוחבי"

    איתי גדסי No Comments on השר גלעד ארדן: "אצביע בממשלה נגד הקיצוץ הרוחבי"

    הממשלה צפויה לאשר היום קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה בסך מיליארד ש"ח, שיקוצץ מהמשרדים השונים • זאת לצורך תקצוב תאגיד השידור הציבורי, פינוי עמונה, והחינוך החרדי • השר ארדן: "לא אוכל לתמוך בקיצוץ כזה ואצביע נגדו בממשלה. לא ברור למה נדרש קיצוץ בגובה כזה"

    השר ארדן וראש הממשלה נתניהו צילום: עמית שבי, פול
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה הופצה לשרים תוכנית הקיצוצים הרוחבית במשרדי הממשלה, על פי התוכנית, הממשלה תאשר הבוקר קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה של 1.25%. קיצוץ בסך 1.2 מיליארד ש"ח.

    על פי תוכנית הקיצוצים, משרד הביטחון ייפרד מ-167 מיליון ש"ח, משרד החינוך 88 מיליון, משרד הרווחה 27 מיליון, משרד לביטחון הפנים 32 מיליון, ועוד.

    הקיצוצים הם לצורך מימון רשות השידור ותאגיד השידור הציבורי, וכן לצורך מימון פינוי עמונה ומתן פיצוי לתושבים. בהודעת הקיצוץ נכתב כי המהלך נובע גם ממחויבות להעברת כספים בסך כמיליארד ש"ח לצורך חינוך חרדי בהתאם להסכמים הקואליציוניים.

    השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הודיע כי יצביע נגד הקיצוץ במשרדי הממשלה: "ההצעה לקיצוץ רוחבי בתקציב שהופצה הלילה תפגע קשות בתכניות המשרד לביטחון הפנים. קיצוץ של 37 מלש״ח לשנה במשרד שכמעט כל תקציבו הולך למשכורות אנשי הביטחון משמעו פגיעה קשה בתכניות חדשות כמו אכיפה במגזר הערבי וחיזוק בטחון ירושלים.

    ארדן הוסיף: "לא אוכל לתמוך בקיצוץ כזה ואצביע נגדו בממשלה. לא ברור למה נדרש קיצוץ בגובה כזה והאוצר חייב הסברים. פינוי עמונה והמשך שידורי רשות השידור לא מגיעים לסכום עתק כזה. כל יתר ההוצאות היו ידועות".



    0 תגובות